teisipäev, 9. veebruar 2016

Kindlasti homme... või vähemalt varsti ;)

Tahaks kangesti juba üht-teist külvata aga peab ootama, vist. Veebruari lõpus on plaan minna natukeseks sooja ning arvatavasti ei jõuaks keegi minu seemikute eest nii hoolitseda nagu mina seda tahaks.

Aga see "homme või vähemalt varsti" peaks käima selle kohta, et tuleks olemasolevaid seemneid sorteerida. Nii lihtne on kiusatusele järele anda kui täpselt ei mäleta, mis seemneid juba olemas on. Ja neid on tegelikult väga palju. Aga ikkagi õnnestus praegu firmast Thompson & Morgan üht-teist tellida. Eriliseks tõmbenumbriks olid minu jaoks seekord värvilised päevalilled. Neid olen ka mujalt selliseid leidnud, mida väga tahaks...

Endale meeldetuletuseks siis selline nimekiri:

Sunflower Prado Red


  • Sunflower Prado Red
  • Runner Bean 'Firestorm'
  • Sunflower 'The Bees Knees' (Mixed) F1 Hybrid
  • Sunflower 'Shock-o-Lat' F1 Hybrid
  • Geranium bohemicum 'Orchid Blue'
  • Lysimachia ephemerum
  • Meconopsis baileyi 'Hensol Violet'
  • Hollyhock 'Peaches 'n' Dreams'®
  • Malva sylvestris 'Mystic Merlin'
  • Poppy 'Checkers'
  • Salvia sclarea var. turkestanica alba
  • Geranium 'Summer Showers Burgundy'
  • Oenothera versicolor 'Sunset Boulevard'
  • Aquilegia x hybrida 'Crown Jewels Mixed'
  • Salvia coccinea 'Summer Jewel Pink'
  • Perennial Flower Border Seed Collection (Medium)
  • Tomato 'Black Opal'
  • Vegetable Lucky Dip
  • Carrot 'Yellowstone'
  • Carrot 'White Satin' F1 Hybrid
  • Watermelon 'Blacktail Mountain'
  • Lavender (Fernleaf)
  • Lavender (French)
  • Lavender Ellagance Sky
  • Sunflower "Shock-O-Lat" F1






  •  
The Bees Knees (Mixed) F1

Ja juba ma mõtlengi, et miks hoopiski mõnda muud sorti veel ei tellinud. Näiteks järgmine, "Earth Walker" on ka imeilus. Igal juhul pole muret sellega, mida järgmisel aastal tellida võiks...

Earth Walker



2 kommentaari:

  1. Seemnete tellimine on sihuke õnnestav tunne. :) Punastest päevalilledest polnud varem kuulnudki

    VastaKustuta
  2. :) Aiahoolikud mõistavad seda tunnet! Ma piisavalt algaja aednik, mitu aastat sin nende tavaliste, kõrgemate ja madalamate päevalilledega läbi. Aga ühel aastal oli mul ka selline pigem oranzh ning mitmeharuline. Pärast seda kangesti tahaks selliseid põnevamaid proovida. Üks, mis veel väga silma jäi oli Suttons'is Mrs. Mars... See särab mul siin Pinteresti lehel ka kohe vastu - roosakas, otsast heledamate kroonlehtedega...

    VastaKustuta